Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Space management vybrané maloobchodní jednotky
ŠVEJDA, Antonín
Bakalářská práce se zabývá problematikou space managementu v maloobchodním řetězci Albert Tábor. Space management je nástroj pro optimalizaci pohybu zboží a vytvoření příznivé nákupní atmosféry pro zákazníky v prodejně. Toto téma úzce souvisí s category managementem, merchandisingem a layouty. Cílem práce je sestavení návrhu prostorového uspořádání prostřednictvím grafického vyjádření, na základě zjištěných informací z dotazníkového šetření. Otázky jsou primárně zaměřeny na spokojenost zákazníků v prodejně a jejich připomínky k využití prostoru v jednotce. Dle výsledků jsou navrženy změny, které by mohly obchodníkům pomoci podniknout potřebné kroky k efektivnějšímu nakládání s prostorem v prodejně a uspokojování potřeb svých zákazníků.
Space management vybrané obchodní jednotky
ŠÍMOVÁ, Sandra
Cílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské práce. V praktické části práce se nachází zmapovaný současný model prodejní plochy, výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navržen nový model prodejní plochy.
Factors of revitalization of brownfields in the Czech Republic
Osman, Robert ; Frantál, Bohumil ; Kunc, Josef ; Klusáček, Petr ; Martinát, Stanislav
The paper deals with reuse of brownfields in the Czech Republic. Based on the analysis of information about re-use of residual spaces are shown major changes in the current management space. The paper is based on a comparison of two data files - specifically, the existing brownfields database managed by the CzechInvest and own database of brownfields that have already been revitalized. The paper is divided into three parts, the first part of the paper analyzes the structure of a revitalized brownfields, in the second part of the paper, the structure of this file is compared with the structure of existing brownfields and the third part analyzes the factors revitalization of brownfields. The paper aims to answer the question what functions take the brownfields after revitalization and what factors determine their reuse.
Space management vybrané obchodní jednotky
HEJPETROVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce je navrhnout změny prostorového uspořádání prodejní a mimo prodejní plochy vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je hypermarket Tesco v Písku. Návrh změn je proveden na základě zmapování současného dispozičního řešení prodejny a následně na postoji a spokojenosti zákazníků se současným prostorovým uspořádáním. Zároveň je kladen důraz, aby změny byly výhodné i pro prodejce. Teoretická část se zaměřuje na informace k tématu bakalářské práce. Praktická část obsahuje zmapovaný současný model a vyhodnocení dotazníkového šetření, na jehož základě jsou navrhnuty změny prostorového uspořádání.
Space management vybrané obchodní jednotky
MACHOVÁ, Aneta
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování prostoru prodejní plochy vybrané obchodní jednotky, kterou je Penny Market, s r.o.. Tato obchodní jednotka se nachází v jižních Čechách ve městě Blatná. Dalším cílem je prozkoumání spokojenosti zákazníků s dispozičním řešením této obchodníjednotky.Se space managementem souvisí i problematika category managementu, podpory prodeje, merchandisingu a marketingového výzkumu. Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků. Dotazník je koncipován tak, aby splnil tento záměr. Nový model prostorového řešení této obchodní jednotky vznikl na základě odpovědí a reakcí respondentů a měl by uspokojit představy zákazníků.
Space management vybrané obchodní jednotky
MACHÁČKOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce je zmapovat situaci prostorového uspořádání prodejní plochy ve vybraném obchodním řetězci, kterým je Jednota, spotřební družstvo v Kamenici nad Lipou a na základě dotazníkového šetření navrhnout změny v nákupním prostoru prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům a informacím týkajících se vybraného tématu. Praktická část představuje vlastní marketingový výzkum a prostřednictvím vyhodnoceného dotazníku je navržen nový dispoziční model obchodní jednotky.
Význam Category managementu pro prodej
Bogdanova, Tatiana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam Category managementu pro prodej má za cíl analyzovat vhodnost a efektivitu pravidel a postupů Category managementu, popsaných v odborné literatuře v praxi, na příkladu dvou prodejen. Pomocí nabytých znalostí tak budou závěrem navržena adekvátní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity spolupráce mezi společnosti Nestlé Česko s.r.o. a maloobchodními řetězci tradičního trhu.
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Čapek, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Rozmahel, Petr (oponent)
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.
Space management vybrané obchodní jednotky
KODATOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní plochy, a to prostřednictvím novhého modelu. Tento model má uspokojit více zákazníků.
Space management vybrané obchodní jednotky
PEŠKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale také barvy a osvětlení. Zmíněné jsou také často používané prezentační techniky, které vedou k upoutání pozornosti zákazníka na výrobek a následné koupi výrobku. Jedna z kapitol je věnována nákupnímu chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na spokojenost zákazníků s uspořádáním prodejní plochy. Dále se práce zaměřuje na spokojenost s umístěním zboží v regálech, frekvenci nákupu, a v neposlední řadě zahrnuje i faktory, které nejvíce ovlivňují zákazníky při nákupu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.